برد هوشمند لمسی پرومتین 65 اینچ promethean activpanel Touch
برد هوشمند لمسی پرومتین 65 اینچ promethean activpanel Touchعکس شماره 1 برد هوشمند لمسی پرومتین 65 اینچ promethean activpanel Touchعکس شماره 2 برد هوشمند لمسی پرومتین 65 اینچ promethean activpanel Touchعکس شماره 3

برد هوشمند لمسی پرومتین 65 اینچ promethean activpanel Touch

Promethean Touch Board 65 Inch

2955 remove_red_eye

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1422

ﺑﺮﻧﺪ:

Promethean

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

تخته های هوشمند
برای سفارش تماس بگیرید

ابعاد برد 65 اینجی و نسبت 16:9 ، تکنولوژی مادون قرمز ، برد لمسی قابل نوشتن ، زاویه دید 180 درجه ، رزولوشن فول اچ دی

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا

برد هوشمند promethean activpanel Touch جلوی کلاس را به یک یک مرکز یادگیری مشترک برای تمامی دانش آموزان تبدیل می کند ، اما قبل از بیان مشخصات و نقاط قوت این محصول بهتر است با بردهای هوشمند (تخته های هوشمند) آشنا شوید، برد هوشمند یک نمایشگر تعاملی است که به یک رایانه متصل می شود و به کمک پروژکتور تصاویر روی رایانه را در تخته هوشمند به نمایش در می آورد، شاید تا قبل از ظهور چنین تکنولوژی تمام دانش آموزان ، معلمان و استادان چنین رویایی در ذهنشان به یک آرزو تبدیل شده بود ، تا اینکه علم تکنولوژی برد های هوشمند را جایگزین تخته ها معمولی کرد ، وایت برد هوشمند پرومتین کاربردهای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به استفاده در  آموزشگاها ، دانشگاه ها ، اتاق های کنفرانس ، شرکت ها ، استودیوهای برنامه های تلویزیونی و مهمترین آنها کلاس های درس و راه اندازی مدارس هوشمند اشاره کرد. برد هوشمند پرومتین به افزایش یادگیری و تعامل دانش آموزان با محیط درست کمک فوق العاده ای می کند.promethean activpanel Touch با این برد هوشمند همزمان ایده ها را در کلاس با اشتراک بگذارید بحث های خود را به صورت تیمی بررسی کنید ، تصاویر را دستکاری کنید و محتوای دیجیتالی خود را ویرایش کنید. این وایت برد هوشمند پرومتین از تکنولوژی مادون قرمز بهره می برد ، و ابعادی صاف و بدون قوس که زاویه دید تقریبأ 180 درجه را برای شما ایجاد می کند. این محصول از لحاظ طراحی بسیا پویا ساخته شده و از قابلیت تشخیص ده نقطه لمس همزمان برخوردار است. صفحه این وایتبرد ضد انعکاس نور می باشد و از دو اسپیکر صدای 20 واتی به کار گرفته است.  سایت نیکروزان این تخته های هوشمند را با قیمت مناسب نسبت به بازار و سایر فروشگاه های اینترنتی ارائه می کند.

این برد تعاملی هوشمند پرومتین دارای صفحه نمایش 65 اینچ با رزولوشن full HD که نشان از وضوح بالای تصویر در محیط آموزشی هست. و دانش آموزان یا دانشجویان می توانند از فاصله 6 متری هم تصویر را با وضوح کامل دریافت کنند.  سیستم عامل ویندوز 7 ، دارای قابلیت نوشتن متن دلخواه ، و زاویه دید 180 درجه می باشد. همچنین شما می توانید سایر تجهیزات آموزشی برای مدارس، دانشگاه ، آموزشگاه را از شرکت نیک روزان غرب با قیمت ارزان خریداری نمائید.

Pn-activpanel Touch

مشخصات

ابعاد
65 اینج
قابلیت ها
اشتراک گذاری محتوا با گوشی ، تبلت و .. ارتقاع ماژول به آخرین تکنولوژی روز
برند
پرومتین
درگاه اتصال
USB،vga،Hdmi
کاربری
کلاس های آموزشی و درسی ، استودیوی برنامه های تلویزیونی
سیستم عامل
ویندوز 7 به بالا
قابلیت نوشتن ماژیک
دارد
جنس صفحه برد هوشمند
ال ای دی
رزولوشن
فول اچ دی
سرعت ردیابی
200 اینج در ثانیه
اسپیکر
دو اسپیکر 20 واتی
سازگاری
سازگار با نرم افزار های Clasflow و ActivInsprie

نظر خود را بنویسید