جت پرینتر ثابت مدل FH4020W

جت پرینتر ثابت مدل FH4020W

804 remove_red_eye

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

2678

ﺑﺮﻧﺪ:

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

جت پرینتر ثابت
قیمت : 11٬000٬000 ‎تومان
  • قابلیت ارتباط با موبایل یا تبلت (اندروید)
  • چاپ اطلاعات متغیر online
  • چاپ اطلاعات متغیر فایل Excel(دیتابیس)
  • سرعت چاپ تا 45 متر در دقیقه
  • چاپ دوبعدی متغیر
  • بدنه تمام استیل
  • ارتباط wifi (بی سیم)
  • تاریخ، ساعت و شمارنده خودکار
  • 18 ماه گارانتی و 10سال خدمات

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا

جت پرینتر چیست؟

جت پرینتر ماشینی است الکترونیکی با ترکیبی از قطعات مکانیکی و هیدرولیکی که کاربرد اصلی و عمده ی آن در خطوط کارخانه های تولیدی از قبیل صنایع غذایی،آشامیدنی ،صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی ، سلولوزی، صنایع ساختمانی ،صنایع چوب ،نئوپان ،ام دی اف ، صنایع شیمیایی،کارخانه های پتروشیمی،صنایع کشاورزی،صنایع دام و طیور ،صنایع تولید کننده قطعات خودرو،صنایع تولیدی روغن های صنعتی،صنایع تولیدی شیشه و آینه،صنایع نظامی و غیره ... می باشد.جت پرینتر معمولا در انتهای خطوط تولید پس از اتمام کلیه فرآیندهای تولیدی نصب می گردد و وظیفه اصلی آن درج اطلاعات متغیر بر روی محصول تولیدی از قبیل تاریخ تولید،تاریخ انقضاء ،قیمت ، شماره سریال ، آرم و یا لوگوی تولید کننده ،شیفت کاری،بارکد و غیره ... است. در واقع درج اطلاعات مذکور بر روی هر محصول تولید شده در کارخانه های تولیدی حکم شناشنامه ی آن محصول را دارد تا مصرف کننده قادر به شناسایی کلی محصول تولید شده باشد با توجه به پیشرفت تکنولوژی هر مصرف کننده ای محق است بداند محصول تولید شده در کدام کارخانه ، درچه تاریخی تولید،انقضاء آن در چه تاریخی می باشد ،شماره سریال آن چیست و غیره ، این اطلاعات می تواند به مصرف کننده در جهت انتخاب صحیح محصول کمک شایانی نماید و علاوه بر آن مصرف کننده تا حدود زیادی قادر به تمیز دادن جنس اصل با تقلبی خواهد شد . با توجه به توضیحات فوق به این نتیجه می رسیم امروزه جت پرینتر و یا چاپگرهای صنعتی یکی از دستگاه های بسیار مهم و اصلی کارخانه های تولیدی می باشد.

انواع جت پرینتر 

1.جت پرینتر دستی

جت پرینترهای دستی ، دستگاه های کوچک ، سبک و قابل حملی می باشند که در کارخانه ها یا تولیدی های کوچک که تیراژ محصول تولیدی در آنها پایین است ، برای درج اطلاعات ضروری و متغیر محصولات مانند تاریخ تولید و انقضا، شیفت کاری ، سری ساخت ، قیمت و غیره بر روی بسته بندی محصولات استفاده قرار می ‌گیرند.از این دستگاه ها همچنین در کارخانه هایی که اندازه و وزن محصولات تولیدی زیاد است ، مانند کارتن ، گالن، بشکه و غیره و امکان انتقال آنها مقابل دستگاه چاپگر توسط نوار نقاله وجود ندارد برای چاپ اطلاعات استفاده می شود .از آنجایی که دستگاه های چاپگر دستی سنسور ندارند ، بنابراین برای انجام کار چاپ باید توسط نیروی دست کارکنان کارخانه یا تولیدی روبروی محصول قرار گرفته و با فشردن دکمه روی دستگاه ، کار چاپ و روی محصول انجام گیرد .

2.جت پرینتر صنعتی

جت پرینترهای صنعتی به دلیل دارا بودن سنسور به صورت اتوماتیک عمل نموده و هنگامی که محصول توسط نوار نقاله روبروی آنها قرار می گیرد ، به طور خودکار کار چاپ اطلاعات ضروری و متغیر محصولات را بر روی بسته بندی آنها انجام می دهند.این نوع دستگاه ها به دلیل سرعت زیادی که در کار چاپ دارند در کارخانه های بزرگی که تیراژ تولید محصول در آنها بالا است مورد استفاده قرار می گیرند.

FH-4020W

مشخصات

تکنولوژی چاپ
TIJ 2/5 HP
کشور سازنده
ایران
سرعت چاپ
45 متر در دقیقه
نمایشگر
صفحه نمایش ۲٫۸ اینچی تمام رنگی
زبان
فارسی و انگلیسی
کیفیت چاپ
300 DPI
قابلیت چاپ
آرم ، لوگو ، بارکد و یا هر تصویر دیگری در سایز مناسب چاپ بر روی کلیه سطوح مانند چوب، شیشه، پلاستیک، کاغذ، فلز و … با ماندگاری بالا
پشتیبانی نرم افزاری
دارای نرم افزار اندروید
گیرنده
ریموت کنترل و موبایل

نظر خود را بنویسید