کالر آی دی 2 خط

1533

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

2251

ﺑﺮﻧﺪ:

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

کالر آیدی
برای سفارش تماس بگیرید
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
توضیحات

کالر آی دی چیست؟

در محیط هایی که تماس تلفنی زیاد انجام می شود و نیاز است که تماس گیرنده شناسایی شود از کالر آی دی استفاده می شود. پاسخ‌گویی به سوالاتی از قبیل، نام و نام خانوادگی، آدرس و… معمولاً کند و زمانبر است. خصوصاً در مواقعی که تماس گیرنده کد اشتراک خود را فراموش کرده و اپراتور مجبور است مشخصات مشترک را در دفاتر یا نرم افزار جستجو نماید؛ این فرآیند برای هر دو طرف تکراری و خسته کننده شده و موجب کند شدن عملکرد اپراتور، معطلی و نارضایتی مشترک می‌گردد.

به همین منظور برای جلوگیری از هدر رفتن وقت و حل شدن این مشکل به راحتی می‌توان دستگاه کالر آی دی  را با کابل USB به کامپیوتر و نرم افزار مدیریت مشتری متصل کرد.با وجود کالر ای دی  مشترک شناسایی شده و نه تنها نیاز به گفتن مشخصات خود ندارد، بلکه با به کار بردن نام مشترک در پاسخگویی و دانستن درخواست ایشان، سبب تسریع انجام درخواست وی شده و موجب رضایت مشتری و نقطه‌ی قوتی برای شما می‌گردد.

این دستگاه در مکان های که تماس تلفنی زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد مانند:

دفاتر اداری و تجاری، شرکت‌ها و  نمایندگی‌های خدمات و پشتیبانی، رستوران، تهیه غذا، تاکسی سرویس (آژانس)، پیک موتوری و کلیه مکانهایی که  اطلاعات تماس گیرنده برای آنها حائز اهمیت هستند.

همچنین در نرم‌افزارهای کاربردی عمومی و صنعتی همچون: سیستم‌های جامع و یکپارچه مالی، نرم افزارهای خدماتی پس از فروش، مدیریت تماس‌ها و پیام کوتاه، مدیریت مشتری CRM و … .

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
برچسب ها