هد پرینتر کانن مدل Canon Pixma IP5200
هد پرینتر کانن مدل Canon Pixma IP5200عکس شماره 1 هد پرینتر کانن مدل Canon Pixma IP5200عکس شماره 2

هد پرینتر کانن مدل Canon Pixma IP5200

3152 remove_red_eye

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

2127

ﺑﺮﻧﺪ:

Canon

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

هد پرینتر
برای سفارش تماس بگیرید
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا

هد پرینتر چیست؟

اگر از کاربران حرفه‌ای پرینترهای جوهرافشان باشید حتما از این موضوع آگاهید که هد، یکی از قطعات ثابت به کاررفته در این دستگاه‌هاست. تمامی پرینتر کانن های جوهر افشان عرضه شده به بازارهای جهانی –و البته سایر برندهای پرینتر جوهرافشان-، جزء مشترکی به نام هد چاپ دارند که کار آن انتقال جوهر بر روی کاغذهای مختلف در طول فرآیند چاپ است. هد پرینتر حاوی اتاقک هایی جهت ذخیره جوهر و همچنین نازل های کوچکی جهت اسپری جوهر به بیرون است.

بد نیست بدانید که پیش از فناوری هد چاپ در پرینتر، چاپ محتوای اسناد از طریق پرس و فشار انجام می‎شد؛ اما نابهنجاری چاپ و گران بودن این روش سبب گشت تا سازندگان پرینترهای جوهرافشان درصدد تغییر آن برآیند. پرینترهای جوهرافشان امروزی، عملیات چاپ را با کمک هد انجام داده و بدین واسطه تصاویر مطلوبی ایجاد می‎نمایند.

اگر چه کارکرد تمامی هد پرینتر های جوهرافشان یکسان است اما تکنولوژی ساخت این قطعات متفاوت است. در حال حاضر دو نوع هد اصلی برای چاپ تولید می‌شود که عبارتند از هدهای پیزو و هدهای حرارتی. در این دو هد، روش اسپری جوهر متفاوت است و در هر یک از آنها به شیوه‌ی خاص خود انجام می‌شود.

Canon-IP5200

مشخصات

برند
کانن
دستگاه های سازگار
Canon Pixma iP4300 iP5200 iP5200R MP600 MP600R MP800 MP800R MP830

نظر خود را بنویسید