پرده نمایش پایه دار پروژکتور اسکوپ 2.5x2.5
پرده نمایش پایه دار پروژکتور اسکوپ 2.5x2.5عکس شماره 1 پرده نمایش پایه دار پروژکتور اسکوپ 2.5x2.5عکس شماره 2

پرده نمایش پایه دار پروژکتور اسکوپ 2.5x2.5

3140 remove_red_eye

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1810

ﺑﺮﻧﺪ:

Scope

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

پرده نمایش
قیمت : 3٬700٬000 ‎تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا

پرده نمایش ویدئو پروژکتور یکی از ملزومات جانبی تجهیزاتی نظیر ویدئو پروژکتور، اسلاید و اوِرهِد است که برای پخش تصاویر آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. گروهی از کاربران ویدئو پروژکتور به دلایل مختلفی از جمله کاهش هزینه، ترجیح می دهند برای انعکاس و پخش تصویر ویدئو پروژکتور از دیوار، وایت برد یا پارچه سفید رنگ استفاده نمایند. هرچند این کار به ظاهر مشکل خاصی ایجاد نمی کند ولی بنا به دلایل زیر استفاده از پرده نمایش مخصوص ویدئو پروژکتور توصیه می شود.

مهم ترین دلیل ، تفاوت فاحش کیفیت تصویر بین این دو حالت است. رنگ دیوار و یا پارچه هر چقدر هم که سفید باشد باز با توجه به جنس و رنگ به کار رفته در پرده های نمایش – که موجب کاهش رفلکس نور می شود – تصویر نا مطلوب تری را ارائه می دهد و از آنجایی که معمولا کاربران هزینه نسبتا زیادی بابت قیمت یک ویدیو پروژکتور با کیفیت می پردازند، این صرفه جویی در تهیه پرده و نهایتا مشاهده نکردن حداکثر کیفیت تصویر، چندان منطقی به نظر نمی رسد.

دلیل دوم زیبایی و ظاهر کار است. متناسب با محیط و نحوه کاربری، پرده نمایش های مختلفی طراحی و ارائه می شود. پرده نمایش پایه دار (سه پایه پرتابل) برای مصارف پرتابل، پرده نمایش دیواری/سقفی برای مصارف ثابت و نصب دائم، پرده نمایش برقی (موتورایز) برای نصب ثابت در اتاق های کنفرانس و سالن های همایش و پرده نمایش های رومیزی به منظور استفاده در کنار ویدیو پروژکتورهای جیبی، از آن جمله اند.

پرده نمایش دیواری / سقفی ویدئو پروژکتور (Wall Screen Display)


برای محیط هایی که کاربران تمایل دارند ویدئو پروژکتور را با نصب به سقف ثابت نمایند، بهتر است که پرده نمایش از نوع دیواری یا سقفی انتخاب شود تا تنظیمات تصویری پروژکتور با جابجایی پرده به هم نریزد. این نوع پرده نمایش مجهز به غلافی است که با آزاد کردن ضامن آن، پرده به صورت رول داخل آن جمع می شود و از طریق همان ضامن می توان آن را مجددا باز نمود. پرده های دیواری ویدیو پروژکتور معمولا دارای طول و عرض مساوی (مربع) هستند که با توجه به نسبت طول به عرض تصاویر دیتا پروژکتورها که 4:3 (مستطیل) هستند بهتر است به طور کامل باز نشوند. این پرده ها را می توان بر روی دیوار یا سقف نصب نمود.

Scope-2.5x2.5

مشخصات

وزن
12 کیلوگرم
برند
اسکوپ
نوع پرده
پایه دار
اندازه قاب
10×10×260 سانتی متر
ابعاد صفحه
250×250 سانتی متر
جنس قاب
فلزی
جنس پرده
درجه یک

نظر خود را بنویسید