دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی تایمکس پلاس (Timax plus)

3274

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1726

ﺑﺮﻧﺪ:

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

دستگاه حضور و غیاب
قیمت : 9,000,000 تومان
  • دستگاه حضور و غیاب داری نمایشگری تمام رنگی 3.5 اینچی
  • مجهز به چراغهای نمایش وضعیت شناسایی-عدم شناسایی Watchdog
  • با قابلیت ثبت 16هزار کاربر شامل 500 اثر انگشت و 16هزار کارت و 150هزار تردد
  • قابلیت انتقال اثرانگشت های ثبت شده از ساعت حضور غیاب تایمکس به دستگاه های ویردی و بلعکس
  • مجهز به حسگر کره ای ضد خش با توانایی شناسایی تقلبی و زنده(منحصر بفرد)
  • با قابلیت روشن شدن سنسور اثرانگشت به صورت خودکار هنگام لمس توسط انگشت واقعی جهت طولانی شدن عمر سنسور (Auto Sensing)
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
توضیحات

آشنایی با دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی تایمکس پلاس :

دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس با ظرفیت ثبت 150,000 تردد همراه با نمایش اسامی پرسنل در هنگام ساعت زنی و با قابلیت شناسایی افراد با روش های اثر انگشت، شناسه، رمز ، کارت و یا ترکیبی از آنها به همراه جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در شرکت پالیزافزار تولید و به مرحله عرضه رسیده است. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان تایمکس پلاس با ابعاد 40*215*155 میلیمتر و وزن 480 گرم انتخابی مناسب جهت استفاده در محیط هایی با دمای کاری 50 تا 0 درجه سیلیسیوس و حداکثر رطوبت نسبی 90 درصد می باشد.

سنسور اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس

ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی و کارتی تایمکس پلاس مجهز به حسگر کره ای ضدخش با کیفیت 500 DPI و توانایی شناسایی اثر انگشت تقلبی و زنده را دارد، بدین معنی که اثر انگشت های تقلبی ساخته شده با مواد سیلیکون، پلاستیک، فیلم، کاغذ و غیره در دستگاه تایید و شناسایی نمی گردد. از برجسته ترین ویژگی این سنسورها می توان به ضدخش، ضدتقلب بودن و همچنین فعال شدن حسگر خودکار اثر انگشت به هنگام لمس اثر انگشت واقعی انسان زنده اشاره نمود.

صفحه نمایش دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی Timax Plus

با استفاده از دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس امکان برنامه ریزی دستگاه حضور غیاب توسط 15 کلید لمسی عملیاتی و صفحه نمایش گرافیکی 3.5 اینچ فراهم گردیده است. در صفحه نمایش دستگاه تایمکس پلاس چراغهای نمایش وضعیت برق، باطری، نام و نام خانوادگی پرسنل (به هنگام کارتزنی به دو صورت آنلاین و آفلاین)، تعداد افراد حاضر، وضعیت شناسایی، عدم شناسایی و Watchdog به طوری تعبیه شده است که می توانید با استفاده از منوی تنظیمات به سهولت دستگاه را در حالت عملیاتی قرار داده و از آن نهایت بهره وری و لذت را ببرید.

اثر انگشت و کارتخوان دستگاه حضور غیاب تایمکس پلاس

ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی تایمکس پلاس با قابلیت تعریف حداکثر 10 اثر انگشت با کیفیت 500(DPI) برای هر پرسنل بصورت مجزا می باشد. حداکثر تعداد ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس پلاس شامل 500 اثر انگشت (1,000 تمپلیت اثر انگشت) و 16,000 کارت می باشد، همچنین امکان خواندن اثر انگشت از سه طریق: سرور به تنهایی ، ترمینال(دستگاه) به تنهایی و یا ترکیب این دو حالت با هم میسر گردیده است. ساعت حضور و غیاب تایمکس پلاس با قیمت ارزان، مجهز به کارتخوان بدون تماس 125 کیلوهرتز و یا کارت مایفر با فرکانس 13.56 مگاهرتز می باشد. این دستگاه قابلیت اتصال کارتخوان جانبی از طریق پورت استاندارد وایگند (Weigand) جهت صرفه جوئی در هزینه خرید دوم دستگاه حضور و غیاب را دارد.

مشخصات دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارتی تایمکس پلاس

دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس از زبان های فارسی و انگلیسی پشتیبانی نموده، همچنین دارای تقویم میلادی و فارسی می باشد که امکان تنظیم اتوماتیک ساعت بر اساس نیمه سال در آن تعبیه شده است. نوع پردازنده دستگاه تایمکس پلاس از نوع ARM و شامل درگاههای ارتباطی LAN, RS485, USB می باشد. این دستگاه دارای یک رله داخلی و قابلیت شخصی سازی پیام های دستگاه کنترل تردد را دارد. امکان ارسال پیام ها به صورت انفرادی برای هر کاربر و یا عمومی با تعیین زمان و تعداد نمایش به دو صورت آنلاین و آفلاین در دستگاه حضور و غیاب فراهم شده است.

ساعت حضور و غیاب تایمکس پلاس دارای امکان تعریف انواع ترددهای ویژه در دستگاه مانند مرخصی ساعتی، ماموریت ساعتی و تاخیر سرویس با استفاده از کارت و یا صفحه کلید دستگاه می باشد. همچنین قابلیت انتقال اطلاعات پرسنلی شامل اثر انگشت، کارت، نام پرسنل، نوع کارتزنی، نوع کاربری و... از یک دستگاه به سایر دستگاههای حضور و غیاب از طریق شبکه و یا حافظه فلش مموری میسر شده است که می توان از نوع خروجی text جهت انتقال اطلاعات به نرم افزار حضور و غیاب استفاده نمود. دستگاه تایمکس پلاس دارای قابلیت اتصال کیبورد کامپیوتر از طریق USB و استفاده از آن به جای کیبورد دستگاه حضور و غیاب می باشد. منبع تغذیه دستگاه تایمکس پلاس آداپتور 12 ولت، 2 آمپر می باشد که دارای باطری (اختیاری) داخلی Li-ion Polymer جهت ادامه کار دستگاه حضور و غیاب به مدت 24 ساعت هنگام قطع برق و محافظ قطع کننده جهت طول عمر بیشتر باطری(اختیاری) می باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
برچسب ها