ریبون رزین Resin Ribbon 160×300
ریبون رزین Resin Ribbon 160×300عکس شماره 1 ریبون رزین Resin Ribbon 160×300عکس شماره 2

ریبون رزین Resin Ribbon 160×300

Thermal Transfer Resin Ribbon 160×300

1645 remove_red_eye

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1698

ﺑﺮﻧﺪ:

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

ریبون
برای سفارش تماس بگیرید
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا

ریبون چیست؟

ریبون نوعی جوهر مخصوص است که بر روی برچسب ها چاپ می شود.لیبل پرینتر ها با استفاده از حرارت ریبون را بر روی لیبل یا کارت چاپ می کند.در واقع ریبون‌ها، حرارت لیبل پرینتر را دریافت نموده و روی لیبل چاپ می‌گیرند.ریبون دارای انواع مختلفی  است که شکل ظاهری یکسانی دارند ولی مواد تشکیل دهنده ی آن ها متفاوت است.استفاده از ریبون بی کیفیت به هد دستگاه آسیب می رساند لذا لازم است از کیفیت ریبون مورد نظر اطلاع داشته باشید.

ریبون ها به چهار نوع تقسیم می شوند که هر نوع برای چاپ روی لیبل یا برچسب متفاوتی است.

انواع ریبون:

1.ریبون های وکس (Wax Ribbon): 

این ریبون ها در مقابل تغییرات دما، رطوبت، اصطکاک  و اثر مواد مختلف چندان مقاوم نیست، ارزان‌تر بوده و در هنگام چاپ سریع‌تر است و در اندازه‌ی دلخواه قابل تحویل می‌باشد.

2.ریبون های وکس رزین (Wax Resin Ribbon):

این ریبون ها برای برچسب‌های کاغذی و متالایز مناسب است به نسبت ماندگاری بالایی دارد و در برابر رطوبت و سایش مقاوم می باشد.

3.ریبون های رزین (Resin Ribbon):

این نوع ریبون ها کیفیت چاپ بالایی دارند و در برابر سایش و آب و الکل مقاوم هستند. بیشتر برای چاپ بر روی لیبل های متال Metal، پی‌وی‌سی PVC و تایوک استفاده می‌گردند زیرا چاپ روی این لیبل ها خیلی حساس بوده و سال‌های سال ماندگاری را می‌طلبد. البته از این نوع ریبون در چاپ بر روی لیبل های دیگر هم می‌توان استفاده کرد که در رنگ‌های مختلف نیز موجود می‌باشد.

4.ریبون سوپر رزین (Super Resin Ribbon):

این نوع ریبون جهت چاپ روی لیبل اموال ، متال ، پشت متال و تایوک به کار گرفته می‌شود. در مقابل شوینده‌های قوی، مواد شیمیایی و شرایط محیطی بیشترین مقاومت و ماندگاری را دارند. ریبون سوپر رزین بیشترین حد مقاومت را در برابر رطوبت، سایش و دیگر شرایط سخت فیزیکی دارا می‌باشد.

(برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت نیکروزان غرب تماس بگیرید.)

Resin Ribbon-160×300

مشخصات

برند
متفرقه
نوع ریبون
رزین
ابعاد ریبون
160×300
سمت جوهر
بیرون

نظر خود را بنویسید