مگنت کارتریج اچ پی مدل HP 36A
مگنت کارتریج اچ پی مدل HP 36Aعکس شماره 1 مگنت کارتریج اچ پی مدل HP 36Aعکس شماره 2 مگنت کارتریج اچ پی مدل HP 36Aعکس شماره 3 مگنت کارتریج اچ پی مدل HP 36Aعکس شماره 4

مگنت کارتریج اچ پی مدل HP 36A

1505 remove_red_eye

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1586

ﺑﺮﻧﺪ:

Hp

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

مگنت
برای سفارش تماس بگیرید

مگنت کارتریج 36A اچ پی

این نوع مگنت یا رول مگنت، تشکیل شده از یک سیلندر فلزی که درون آن، یک هسته آهنربایی قرار دارد. کار اصلی مگنت انتقال تونر به کنار درام برای چاپ است. و چون به صورت دوار همیشه در حال چرخیدن است بعد از مدتی ساییده و خورده میشود و گاهی آهنربای داخلی آن خاصیت خود را از دست میدهد در این صورت مگنت باید عوض شود.

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا

شناسایی نوع مگنت کارتریج

این نوع کارتریج ها در دو مدل تولید میشوند که تنها تفاوت آنها مخزن تونر و مگنت آنهاست.
پس برای خرید مگنت باید اول نوع کارتریج یا مگنت آنرا بدانید.

در مدل اول مگنتی به شماره فنی 211 استفاده شده که برای مهار کردن آهنربای داخلی آن از درپوش کارتریج استفاده شده و در صورت باز کردن درپوش کارتریج میتوان به راحتی آهنربای داخلی را خارج کرد.

در مدل دوم مگنتی به شماره فنی 511 استفاده شده که هم کمی ضخیم تر از مگنت 211 است و هم آهنربای داخلی آن توسط یک درپوش در انتهای مگنت به رنگ سفید یا مشکی مهار شده و با باز کردن درپوش کارتریج نیز همچنان نمیتوانید آهنربای داخلی را خارج کنید برای اتصال بدنه ی این مگنت ها نیز از سمت درپوش یک رشته سیم فنری شکل مسی یا آهنی وجود دارد که اتصال را با درپوش کارتریج برقرار میکند توجه داشته باشید که در صورت تعویض مگنت واشر اتصال این سیم را نیز در قسمت داخلی درپوش کارتریج تمیز کنید.

HP-36A Cartridge Magnet

مشخصات

برند
اچ پی

نظر خود را بنویسید