کارتریج لیزری اچ پی HP 85A

کارتریج لیزری اچ پی HP 85A

2950 remove_red_eye

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1006

ﺑﺮﻧﺪ:

Hp

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

کارتریج لیزری اچ پی
برای سفارش تماس بگیرید

به دلیل بالا بودن قیمت کارتریج فابریک پیشنهاد میشود از کارتریج طرح فابریک استفاده نمایید که از کیفیت خوبی برخوردار میباشد. کارتریج های طرح فابریک نیاز مصرف کننده را به خوبی برطرف کرده و قابلیت شارژ مجدد را نیز دارد.

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا

کارتریج تونر مشکی اچ پی غیر اورجینال HP 85A Laserjet Toner Cartridge CE285A

کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 85A که در بازار گاهاً به آن کارتریج CE285A نیز گفته می شود یکی از مناسب ترین و پر مصرف ترین کارتریج های لیزری موجود در بازار می باشد. کارتریج 85A برای دستگاه های چاپگر سیاه و سفید (Monochrome) مورد استفاده قرار می گیرد. این کارتریج جایگاه خاصی در استفاده های روزمره اکثر ادارات ، شرکت ها و کسب و کارهای دیگر دارد و تمام مدارک خود را با دستگاه های سازگار با کارتریج HP 85A بدون مشکلی انجام می دهند. در واقع دستگاه های سازگار این کارتریج همراه با آن، خروجی مطلوبی می دهند.

بازدهی

این کارتریج قادر است تا 1600 برگ کاغذ را بدون افت کیفیت به چاپ برساند و پس از اتمام شارژ می توان دوباره آن را با پودر تونر اچ پی مدل 85a شارژ نمود. درست است که چاپ با پرینترهای لیزری بیشتر برای چاپ متون (Text) استفاده می شود ولی این کارتریج به علت داشتن پودر تونر با کیفیت می تواند برای چاپ عکس های سیاه و سفید نیز کار خود را بخوبی انجام دهد.

جزو بهترین های کارتریج لیزری

در سال 2017 در اکثر سایت های بررسی بین المللی کارتریج HP 85A جزو بهترین و پر فروش ترین کارتریج های موجود شناخته شد. از خصوصیت های بارز این کارتریج می توان به  قابل شارژ بودن آن اشاره کرد که البته همین مورد هزینه خرید دوباره آنرا کاهش می دهد. اگر کارتریج بدرستی شارژ شود، می تواند همانند کارتریج اولیه کارخانه تا 1600 عدد برگ کاغذ را بدرستی به چاپ برساند.

در سال 2017 در اکثر سایت های بررسی بین المللی کارتریج HP 85A جزو بهترین و پر فروش ترین کارتریج های موجود شناخته شد.

هزینه پایین و همچنین کیفیت چاپ خوب کارتریج 85a ما را بر آن داشت تا این کارتریج را با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای مشتریان فراهم کنیم. امروزه اکثر تکنسین های حرفه ای و فروشندگان ماشین های اداری پیشنهاد می کنند: بهتر است از کارتریج طرح استفاده شود چرا که به علت قابل شارژ بودن، هزینه کمتری به دنبال دارد. کارتریج طرح 85a نیز می تواند مانند اورجینال آن کیفیت چاپ مناسبی به شما تحویل دهد.

از سری دستگاه های سازگار با کارتریج 85a می توان به دستگاه پرینتر پرفروش HP Laserjet P1102 نام برد که در دو نوع بی سیم و با سیم تولید شده است:

از بابت نگهداری و بلا استفاده بودن آن خیالتان راحت باشد چرا که کارتریج 85A از تونر خشک استفاده می کند که مانند جوهر بدلیل بلا استفاده بودن خشک نمی شود ولی باید توجه داشت که گرمای شدید می تواند تاثیر بدی روی آن داشته باشد.

خرید اینترنتی کارتریج HP 85A

برای خرید و بررسی قیمت کارتریج 85A در همین صفحه می توانید سفارش خود را ثبت کنید و مراحل بعدی را طی کنید. باید توجه داشته باشید که کارتریج طرح 85A با کارتریج اصلی متفاوت بوده و ما این ضمانت را می کنیم که کارتریج طرح نیز با کیفیت خوبی برای شما کار کند و در صورت بروز مشکل در نصب اولیه می توانید آنرا مرجوع و تعویض نمایید.

HP-HP Car 85A

مشخصات

برند
اچ پی
کشور سازنده
چین
قابلیت شارژ مجدد
دارد
کارکرد
1500 برگ
دستگاه های سازگار
1102 1109 1212 1214
کد فنی
CE285A

نظر خود را بنویسید